Town of Salem 2
Aldatmaca ve olaylardan çıkarım yapmaya dayalı bir oyun. Salem Kasabası sakinlerinin arasında masumları hedef alan hainler saklanıyor. Cinayet, Gizem, Büyü ve çok daha fazlası!