BR Heavy Freight Pack
Lütfen dikkat: Bu eklentide yer alan içeriklerden faydalanabilmek için ayrı bir satın alma olan Northern Trans-Pennine: Manchester – Leeds gereklidir. Bu Preserved Collection'ın bir parçası olduğu için özellikler orijinal çıkışta sunulduğu şekliyle kalır.