Caltrain MP36PH-3C 'Baby Bullet'
Bir dizel lokomotif aynı anda hem tarz sahibi hem de kaba durabiliyorsa MPXpress bu tarife tam olarak uyuyor. 3.600 beygir gücüne sahip ve en sıkı kaza değer standartlarına göre yapılan MP36PH-3C, 70 fit (21 metre) uzunluğuna, 15,5 fit (4,7 metre) yüksekliğine ve 280.000 pound (127.000 kg) ağırlığına rağmen şık ve Avrupai tarzda bir gösterişe sahiptir.
2002'de tanıtılan MPXpress dizel lokomotif serisi Kuzey Amerika'da yolcu hareket gücünün en büyük standart taşıyıcılarından biri oldu. Caltrain, yeni "Baby Bullet" ekspres yolcu hizmetlerinde kullanmak için altı MP36PH-3C çeşidi siparişi vermişti. Kırmızı, beyaz ve siyah görünümlere sahip olan ve 923-928 yol numarasına sahip Caltrain MP36PH-3C'ler 2003'te hizmete başladı ve Peninsula'da neredeyse yirmi yıldır çalışıyor.
Lütfen dikkat: Bu eklentide yer alan içeriklerden faydalanabilmek için ayrı bir satın alma olan Peninsula Corridor: San Francisco - San Jose gereklidir. Bu Preserved Collection'ın bir parçası olduğu için özellikler orijinal çıkışta sunulduğu şekliyle kalır.