Canadian National Oakville Subdivision: Hamilton - Oakville
Canadian National'ın işlek Oakville Subdivision'ınında yük taşımak senin işin. Fazla sayıda geçiş hareketiyle tonaj alıp bırakarak farklı sanayilere hizmet vermenin zorluklarını yönet. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da aksiyonu uzaktan izle, işlek bir demir yolunda manzaranın ve seslerin keyfini çıkar.