DB BR 101
DB BR 101, özenle ve ince ayrıntılara önem vererek oluşturulmuş tasarımı sayesinde verimli, yüksek hızlı bir yolcu lokomotifi olduğunu kısa sürede kanıtladı. Her açıdan bir simge olan, bir ülkenin çok sayıda işini gören bu tren, Train Sim World 2'de hizmete hazır!