DB BR 155
1960'ların ortalarında yük taşımacılığı talepleri ve elektrikleşme yayılımı arttıkça, Deutsche Reichsbahn'ın yük lokomotiflerinden oluşan mevcut filosunun artık görevi tek başına üstlenemeyeceği oldukça belirgin bir hâle geldi; bunun yanı sıra, İkinci Dünya Savaşı'ndan önceki günlere dayanan hareket gücünün değiştirilmesi için ciddi bir ihtiyaç vardı. Bu, yeni bir elektrikli lokomotifin gerektiği anlamına geldi.
DR, yük veya yolcu fark etmeksizin her türlü demir yolu aracını kolayca taşıyabilen altı dingilli bir lokomotif istiyordu ve hafif çelik gövde ve ergonomik sürücü kabini gibi diğer özellikler de planların bir parçasıydı. Yeni Co'Co' lokomotiflerine "E51" unvanı verildi ve ilk prototiplerin üretimi 1970'lerde başladı. 1974'te tamamlandığında prototipler DR BR 250 olarak adlandırılmıştı.
Lütfen dikkat et: Bu eklentide yer alan içerikten faydalanabilmek için ayrı bir satın alma olan Ruhr-Sieg Nord gereklidir. Bu Preserved Collection'ın bir parçası olduğu için özellikler orijinal çıkışta sunulduğu şekliyle kalır.