Great Western Express
Train Sim World 2: Great Western Express Britanya'nın en işlek demir yollarından birinde yüksek hızlı ve banliyö yolcu trenlerini kullanma deneyimini yaşatır.
Train Sim World 2: Great Western Express Britanya'nın en işlek demir yollarından birinde yüksek hızlı ve banliyö yolcu trenlerini kullanma deneyimini yaşatır. İkonik Great Western Railway HST'nin kontrolünü eline al ve Londra'nın Paddington Ana Hat İstasyonu'ndan Great Western Ana Hattı boyunca 125mph hıza kadar çık.
Britanya'nın en işlek demir yollarından birinde Great Western Railway için makinistlik yapmak üzere davet edildin. Uyulması gereken bir zaman çizelgesi ve zamanında yerine ulaştırılması gereken binlerce yolcu ile yeteneğin, odaklanma becerin ve dayanıklılığın sınırlarına kadar zorlanacak. Hareketli Londra Paddington terminalinden ayrılırken, yoğun trafik ve olumsuz sinyaller ile başa çıkman, kurallara uyman ve sinirlerine hakim olman gerekecek.
24 saatlik bir zaman çizelgesinin tamamının gerçek dünyada faaliyetlerine dayanarak yeniden oluşturulduğu Timetable Mode'da (Zaman Çizelgesi Modu) "hayattan bir gün" deneyimini yaşa. Hizmetlerini sunmakta olan bir dizi trene bin. İster kontrolü eline al istersen sakince seyahat et, seçim senin.