Main Spessart Bahn: Aschaffenburg - Gemünden
Main Spessart Bahn'da yük ve yolcu taşımacılığı yapmak senin işin. Güçlü lokomotiflerini dik rampada ilerlet ve yükünü zamanında teslim et. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da tüm aksiyonu uzaktan izle, Alman demir yollarındaki en iyi manzaraların ve seslerin keyfini çıkar.