Peninsula Corridor: San Francisco - San Jose
San Francisco'ya ve Kaliforniya'nın ünlü "Silikon Vadisi"nin bazı bölümlerine hizmet veren Caltrain, 1980'lerdeki kuruluşundan bu yana, yılda 17 milyondan fazla yolcu taşıyan yenilikçi bir banliyö demir yolu olarak ortaya çıktı. Ayrıca Caltrain'in EMD F40PH-2CAT dizel motorları ve Nippon-Sharyo Gallery banliyö ekipmanı ile donatılmış trenlerle, bu binlerce günlük banliyö yolcusunu gidecekleri yere zamanında ulaştırmak ve memnun etmek senin işin olacak.