Rhein-Ruhr Osten: Wuppertal - Hagen Route
Rhein-Ruhr hattında yolcu ve yük taşımak senin işin. Trenlerini iki ayrı rotayı bir araya getiren rota üzerinde yönet ve kargonu zamanında teslim et. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da tüm aksiyonu uzaktan izle, Alman demir yollarındaki en iyi manzaraların ve seslerin keyfini çıkar.