Rush Hour - Boston Sprinter
Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter ile Amtrak Regional ve MBTA Commuter tarafından işletilen, modern banliyölerden genişleyen kırsallara uzanan ve Massachusetts ile Rhode Island başkentlerini birbirine bağlayan Amerika'daki en hızlı hattı deneyimle. Yepyeni yolcularla en yoğun saatleri deneyimle. İstasyondan istasyona seyahat ederken çok farklı yolcularla karşılaşacaksın ve en yoğun saatlerde çok daha fazla yolcu olduğunu göreceksin. Bunların hepsi Rush Hour'ın keşmekeşini yeniden yaratıyor.
Bu hattaki hizmetlerin kontrolünü sağlamak senin işin: Modern Amtrak ACS-64 ile iki eyalet başkenti arasındaki Northeast Regional hizmetlerindeki uzun mesafe yolcularını acele ettir ya da çarpıcı MBTA F40PH-3C trenine bin ve yol boyunca uzanan her bir banliyö bağlantı noktası arasında yolcu hizmetlerini yönet.
Nasıl oynamak istediğini seç: Trenleri yönlendir, yolcu olarak trende gez, rota görevlerini tamamla veya sadece bir gözetleme noktası seç ve aksiyonu izle. Scenario Planner ve Livery Designer ile kendi deneyimini kendin yarat. Ne yapmak istersen iste, Train Sim World 2: Rush Hour – Boston Sprinter'da göreceğin ve deneyimleyeceğin çok fazla şey var.