Tees Valley Line: Darlington – Saltburn-by-the-Sea
Dünyanın ilk ticari demir yolu olan tarihi Darlington ve Stockton Demir Yolu rotasını izleyen raylar üzerinden çelik taşımak senin işin. Kuzey Doğu İngiltere'nin manzaralı kırsalını ve sanayi merkezlerini geçmek için güçlü lokomotiflerini ve ağır trenlerini yönet. İster kullanan ol istersen sadece eşlik et ya da aksiyonu uzaktan izle, İngiliz demir yollarının uzun zaman önce tarihe karışan bu dönemine ait manzaraların ve seslerin keyfini çıkar.
İngiliz demir yolu gücünün üç ikonu olan BR Class 37 karma sefer lokomotifi, BR Class 08 dizel manevra lokomotifi ve BR Class 101 Diesel Multiple Unit'in kontrolünü al. Uzmanların teknik bilgisine ve gerçek hayattaki verilere dayanılarak geliştirilen bu özgün Dizel-Elektrik ve Dizel-Mekanik simülasyonlarında göreceğin performans, duyacağın sesler ve hissedeceklerin sana tümüyle gerçekçi bir deneyim yaşatacak.