West Cornwall Local: Penzance - St. Austell & St. Ives
Rivet Games'in West Cornwall Local: Penzance - St. Austell & St. Ives güzergâhı ile klasik İngiliz dizel treninde "Great Western" yolunun inişli çıkışlı tepelerini ve tablo gibi kırsalını deneyimle. 1990'lara dön ve bu hattı İngiliz Demir Yollarının özelleştirme öncesi günlerinde tekrar deneyimle.