Peninsula Corridor: San Francisco - San Jose güzergâhı için Train Sim World 2 Caltrain Electro-Motive MP15DC dizel lokomotifi ile zorlu hat değiştirme, yol üzerinde bakım ve tren kurtarma operasyonları için hemen yerini al!
Caltrain banliyö hattında birbirinden farklı özel görevleri yerine getirmek için aslen Güney Pasifik'te hizmet veren bir çift çok amaçlı EMD MP15DC lokomotifi görevlendirildi.
MP15DC, dizel hat değiştiricilerin geleneksel "uç lokomotifi" tasarımına göre üretilmiş çok amaçlı bir lokomotiftir ancak ana hat servisi yapabilen vagonlarla donatılmıştır. Electro-Motive (EMD) tarafından 1974 ila 1980 yılları arasında üretilen MP15DC dört akslı (B-B) ve 1.500 beygir gücünde (.1119 kW) bir lokomotif olup EMD 12 silindirli 645 serisi motorla çalışır ve bir DC jeneratörü kullanır. Toplamda 351 adet MP15 üretilmiştir.
Caltrain'in renkli kaplamalarıyla giydirilen TSW2 MP15DC son derece özgün bir lokomotifin mükemmel bir yeniden yaratımıdır ve ince ayrıntılara, tamamen etkileşimli ve gerçekçi kontrollere ve gerçeğe yakın performansa sahiptir. Üstelik hat değiştirme, demiryolunun San Jose tesislerinde tren görünümünü değiştirme, ana hatta ağır tonajlı iş trenlerini idare etme ve arızalanan banliyö trenlerini kurtarma gibi birbirinden farklı görevlerde adım adım ilerlerken Caltrain MP15DC'yi kullanma fırsatına sahip olacaksın!