Train Sim World 5'te Raylara Hükmet! Üç güzergâhtaki ikonik şehirlerin raylarında ve trenlerinde ustalaşırken yeni zorlukların ve yeni görevlerin üstesinden gel. Kendini en üst düzey demiryolu eğlencesine kaptır ve yeni yolculuğuna çık.
Northwestern Class 350 ve daha fazlası dahil olmak üzere WEST COAST MAIN LINE'nın banliyö kargaşası ile ayaklarının yerden kesilmesini sağla.
Yalpalı tren DB BR 411 ICE-T ve daha fazlası ile dolambaçlı yollara sahip KINZIGTALBAHN'da bol bol çeşitlilik seni bekliyor.
SAN BERNARDINO LINE'nın güneş gören rayları, MP36 ve F125 trenleriyle Metrolink seferlerine ev sahipliği yapıyor.