4.000 beygir gücün sırtında, bir ülkenin nakliye endüstrisine yön vermenin zorluğunu deneyimle. Train Sim World 3: Cajon Pass ile Kaliforniya'nın dolambaçlı yollarında tonajları taşırken nefes kesici sıradağları ve göz alıcı çölleri aş.