Train Sim World 5 ile Raylara Hükmet! Dutch Regional Edition ile birlikte gelen Hollanda'daki ilk rotamızda yepyeni bir yolculuğa çık ve yeni zorluklarla mücadele ederek yeni rollere bürün!
TSW'nin ilk Hollanda rotası Spoorlijn Zwolle - Groningen ile Nederlandse Spoorwegen hizmetlerinde makinist veya kondüktör ol! Şık SNG Sprinter'da banliyö trenlerini işlet ve şehir içi görevler için ICMm Koploper'ın kokpiti andıran kabinine tırman. Bu eşsiz Avrupa rotasında yeni sistemler ve sinyaller öğren.
Creators Club ile oyun tarzını genişlet, kendi kaplamalarını ve dizilimlerini oluştur ve Serbest Dolaşım (Free Roam) veya Senaryo Planlayıcı'da (Scenario Planner) bunları uygula. Fotoğraf Modu (Photo Mode) ile mükemmel anları yakala ve arkadaşlarınla paylaş!
Train Sim World 5 ile Raylara Hükmet! Dutch Regional Edition ile birlikte gelen Hollanda'daki ilk rotamızda yepyeni bir yolculuğa çık! İkonik ICMm "Koploper" ile ekspres Nederlandse Spoorwegen hizmetlerini yürüt ve modern SNG Sprinter ile banliyö bölgeleri arasında mekik doku.