Train Sim World 2: Tees Valley Line'da demir yollarının tarihi doğum yerinde ve Britanya Çelik endüstrisinin kalbinde British Rail'in mazideki günlerini yaşa. Trenlerini yenilenmemiş bir altyapıya sahip eskiyen bir demiryolu ağı üzerinde eskiden yeniye geçiş sürecinin ortasındaki bir rotada işlet. Muhteşem detaylar ile oluşturulan her istasyon, sinyal ve mil işareti o kadar gerçek hissettiriyor ki, zamanda geriye uzanıp dokunabileceğini düşüneceksin.