Train Sim World PC Editor (Beta)
Train Sim World PC Editor (Beta) ile kendi geliştirici araç setimizin gücünü kullanımına sunuyoruz. Train Sim World'de kullanılacak yepyeni rotalar ve lokomotifler geliştirmeyi ve mevcut içerikler için yeni oynanış modları tasarlamayı öğren. Unreal Engine 4'ün tüm kabiliyetlerinin önüne serildiği bu editör ile yapabileceklerinin sınırını yaratıcılığın ve becerilerin belirleyecek.
Train Sim World'de yer alan Üreticiler Kulübü (Creators Club), oyun içi görünüm tasarlayıcı (livery designer) ve senaryo planlayıcı (scenario planner) işlevlerini kullanarak tüm platformlar için içerik oluşturmanın ve paylaşmanın erişilebilir bir yoludur. PC Editor ise adından da anlaşılacağı üzere yalnızca PC'de kullanılabilir ve stüdyomuzun Train Sim World için yepyeni içerikler geliştirmek üzere kullandığı araçlara benzemektedir.
Train Sim World PC Editor şu anda Beta aşamasındadır. Mevcut sorunları gidermek, kullanıcı deneyimini ve işlevselliğini geliştirmek için zaman içinde güncellemeler alacaktır. Train Sim World için içerik geliştirmenin çeşitli yönlerini öğrenebilmen için örnekler üzerinden periyodik eğitimler, dokümanlar ve canlı yayın kılavuzları sunacağız.