Train Sim World 5: UK Regional Edition ile Raylara Hükmet! WEST COAST MAIN LINE'nın banliyö kargaşası ile ayaklarının yerden kesilmesini sağla. BR Class 350'nin detaylı kabininden, Euston ve Milton Keynes arasında yarı hızlı ve banliyö hizmetleri gerçekleştir.
Train Sim World 5'te Raylara Hükmet! UK Regional Edition ile Londra'nın raylarında ve trenlerinde ustalaşırken yeni zorlukların ve yeni görevlerin üstesinden gel!