Train Sim World 5'te Raylara Hükmet! USA Regional Edition ile Los Angeles'ın raylarında ve trenlerinde ustalaşırken yeni zorlukların ve yeni görevlerin üstesinden gel!
Sezgisel EĞİTİM MERKEZİ ile buharlı, dizel ve elektrikli trenlerde demiryolunun inceliklerini öğren. Yeni edindiğin becerileri Amerika'nın raylarına aktarmadan önce tren operasyonlarının temellerini öğren!
SAN BERNARDINO LINE'nın güneş gören rayları, Metrolink seferlerine ev sahipliği yapıyor. Şık MP36 ile genişlemekte olan Greater LA metropolüne bağlanıp Cajon zirvelerinin eteklerine doğru ilerle.