Bu pakette 10 bonus Acorn dâhil 60 Acorn oyun parası bulunuyor. Acorn'lar eğlenceli motorları, efsanevi donanımları, pozları, pist paketlerini ve daha pek çok öğeyi açmakta kullanılabilir!