Tribes of Midgard Deluxe Edition
1-10 oyunculu oynanış sunan, coşkulu bir hayatta kalma ve aksiyon RYO karışımı! Efsanevi eşyalar üret, ana üssünü büyüt ve prosedürel olarak oluşturulan diyarlarda destansı bir yolculuğa çıkarak Ragnarök'ü serbest bırakmakta kararlı devasa yaratıklarla yüzleş. Valhalla bekleyebilir, Einherjar!
Aksiyon, hayatta kalma ve roguelite unsurlarını özgün bir biçimde bir araya getiren bu oyunda, en fazla 10 oyuncudan oluşan bir kabile kur ve köyünü, dünyanın sonu gelene kadar yılmadan saldıran ölümcül ruhlara ve devasa canavarlara karşı savun.