Tropico 5 - Joint Venture
Tropico'nun uluslararası markaların arasına katılma zamanı geldi! Yatırımcıları adaya davet ederek ve adanın dört bir yanında şubesi olan bir Fast Food restoranları zinciri kurarak işe koyul. Slow Food rekabetini alt etmeye cesaretin var mı?