Trover Saves the Universe; savaş, parkur, bulmaca unsurları ve etik yönünden tartışmaya açık seçimlerle dolu bir komedi macera oyunudur. Glorkon isminde, gagalı ve aklı bozuk bir yaratık; köpeklerini kaçırıp onları kendi göz yuvalarına yerleştirmiş ve köpeklerinin yaşam gücünü kullanarak tüm evreni yok etmeye çalışıyor. Köpeklerini ve kâinatı kurtarmak için küçük ve mor bir "göz yuvası canavarı" olan Trover ile beraber işe koyuluyorsun.
Trover, birlikte takım olduğun mor bir "göz yuvası canavarı"dır. Göz yuvasından söktüğü ve senin oyun kumandana taktığı bir pil bebek (Power Baby) sayesinde Trover'ı kontrol edebiliyorsun.
Hayır! İşte bu güzel bir haber! Trover'ı istersen VR modunda, istersen de standart ekranında oynayabilirsin. Hatta dilediğin zaman bu ikisi arasında geçiş yapabilirsin.
Vive VR başlığını dilersen klavye ve farenle veya oyun kumandanla birlikte kullanabilirsin!
Bu oyun tek oyunculu bir komedi ve aksiyon platform oyunudur. Çok oyunculu mod bulunmuyor. Hem Chairorpean'ı hem de Trover'ı sen yönlendirirsin.
Her ne kadar eğlenceli, renkli, çizgi film tarzında bir oyun olsa da, derecelendirmesi ve içeriği dolayısıyla küçük çocukların oynamasını tavsiye etmiyoruz. Sansürlü bir sürümü de bulunmaktadır fakat sadece ağır küfürler "biplenir". O yüzden tercihi sana bırakıyoruz. Şimdiden uyaralım! ;)