Truck Driver - German Paint Jobs DLC
Truck Driver'da etrafı kamyonla dolaş ve diğer pek çok şeyin yanı sıra Berlin şehir silüeti, Oktoberfest ve Kara Kartal boya işleriyle Almanya sevgini ifade et.