Unbound: Worlds Apart
Unbound: Worlds Apart, tüm dünyaların portallarla bağlı olduğu bir evrende geçen, atmosferik ve elle çizilmiş bir bulmaca-platform oyunudur. Portal açma ve her dünyanın yer çekimini tersine çevirme, zamanla oynama ve süper kuvvet gibi eşsiz özelliklerini kontrol etme gücüne sahip olan yetenekli genç büyücü Soli'yi kontrol ediyorsun.
Soli'nin yeni keşfettiği bu becerileri kullanarak her biri sırlar ve zorluklarla dolu olan tehlikeli ve gizemli dünyalarda yolculuk yapması gerekiyor. Gerçekliği paramparça eden acımasız kötülüğü yenmek ve dünyanın yıkılışının ardındaki sarsıcı gerçeği öğrenmek için Soli'nin her becerisini kullanmalısın.
Unbound: Worlds Apart'ta reflekslerin ve seri platform becerilerin büyük bir sınava sokulacak. Soli olarak gizli sırlar ve haritada ilerlerken açılabilen becerilerle dolu olan büyük dünyaları keşfedebilirsin.
Yolculuğun sırasında her biri zengin arka planlara ve diyaloglara sahip olan çok sayıda tuhaf, harika ve aldatıcı karakterle tanışacaksın. Görevlerini tamamlayarak veya umutlu ve kederli hikâyelerini dinleyerek Unbound'un dünyalardan ve onları bağlayan portallardan oluşan büyük evreni hakkında daha fazla şey öğreneceksin.