UNCHARTED: Hırsızlar Mirası Koleksiyonu, PC odaklı geliştirmelerle yeniden düzenlenen, ödüllü geliştirici Naughty Dog'un en heyecan verici iki macerasını oynamanın en iyi yolunu sunar.
Sık ormanlardan karla kaplı dağlara, egzotik adalardan yağmura doymuş sokaklara kadar, inanılmaz derecede güzel ortamlarımızın her santimini muhteşem ayrıntılarla keşfedin.
Süper keskin 4K çözünürlük* ve Ultra Geniş Monitör desteği** ile kendinizi sinematik hikâye anlatımına kaptırın. Ayarlanabilir Doku ve Model Kalitesi, Eşyönsüz Süzme, Gölgeler, Yansımalar ve Ortam Kapatma gibi gelişmiş birçok grafik ayarlama özelliğinin keyfini çıkarın.
Ve işleri daha da aydınlatmak isteyenler için, Logitech modellerinin yanı sıra Razer Chroma çevre birimleri ve Chroma Link uyumlu cihazlar için RGB desteğini deneyin.
Son macerasından yıllar sonra, emekliye ayrılmış hazine avcısı Nathan Drake hırsızların dünyasına geri dönmeye zorlanır. Drake'in ölü olduğu varsayılan kardeşi Sam, hayatını kurtarması için ondan yardım istediğinde ve Drake'e karşı koyamayacağı bir macera teklif ettiğinde kader de çağrısını yapar. Drake'in en büyük macerası, fiziksel sınırlarını, kararlılığını ve sevdiklerini kurtarmak için ne kadar ileri gidebileceğini test edecek.
Kadim bir eseri kurtarmak ve onu acımasız bir savaş kışkırtıcısının ellerinden uzak tutmak için Chloe Frazer, ünlü paralı asker Nadine Ross'un yardımını alır ve Ganeş'in Altın Dişi'ni bulmak üzere Hindistan'ın Batı Gat Dağları'na maceraya atılır. Chloe, şimdiye kadarki en büyük yolculuğunda geçmişiyle yüzleşmeli ve kendi mirasını bırakmak için neyi feda edeceğine karar vermeli.