Under The Waves
Under the Waves, anlatıcı eşliğinde ilerleyen yoğun kederi iliklerine kadar hissedeceğin bir macera oyunu. Tekno fütüristik 1970'lerde Kuzey Denizi derinliklerinde profesyonel dalgıç Stan, yaşamını değiştiren bir kaybı ardında bırakmak ve yeni bir geleceğe kucak açmaya çalışıyor. Denizin derinliklerindeki yalıtılmışlık tam da Stan'in zihinsel durumuna uygun koşulları sağlıyor, üstelik Stan kendini maruz bıraktığı yalnızlığa daha da daldıkça dalgaların metrelerce altında tuhaf olaylar yaşamaya başlıyor. Sonunda zor bir karar vermek zorunda kalacak... Derinlerde sonsuza kadar yitip gitmek veya yüzeye ve hayatının kalanına geri dönmek.
Okyanuslara adanan bir oyun olan Under The Waves seni, sinematik görseller ve dokunaklı öykü anlatımının şiirsel bir karışımı olarak yaratılan muhteşem bir su altı dünyasına dalmaya davet ediyor. İnsanı içine çeken bir öyküyü Stan'in gözlerinden yaşa ve psikolojisinin bir yansıması olarak onu okyanusun daha derinlerine götürecek beklenmedik bir dizi olayda ona yol göster.
Stan'in denizaltısını kullanırken geniş deniz tabanında gezin, harika deniz yaşamı ile karşılaş ve kendi zihnine hapsolan Stan'in tek arkadaşı ol. Mağaraları, enkazları ve su altı bitkilerini Stan'in özel dalış kıyafeti ile keşfet, onun anılarının gizemli dışavurumlarını izleyerek yüzeye çıkmanın ve onun hayatını kurtarmanın bir yolunu bul. Malzemeler topla ve Stan'in bu kendini keşfetme seferinde daha fazla ilerlemesine yardımcı olacak ekipmanlar üret. Büyüleyici anlar yaşamak için ücra yerlere gitmeye cesaret etmen ve onun kaçmaya çalıştığı trajik geçmişini daha fazla açığa çıkarman gerekecek.
Dalgaların altında gerçeküstü bir yolculuk - Travmatik geçmişini aşmaya ve hem gerçek anlamda hem de mecazen hayatını geri kazanmaya çalışan bir adam hakkında şiirsel bir su altı macerası yaşa. Stan yeniden yüzeye çıkabilecek mi?