Undying
Bir zombi tarafından ısırılan Anling'in günleri sayılı. Artık kendisi için değil, küçük oğlu Cody için hayatta kalma savaşı vermek zorunda. Cody'yi koruyarak, güvenli yerler bularak ve ne pahasına olursa olsun ona değerli beceriler öğreterek zombilerle dolu bu dünyada hayatta kalmasını sağla.
Bu duygusal hayatta kalma oyununda, oğlu Cody'nin güvende olduğundan ve kendisi zombiye dönüştükten sonra da yaşayabileceğinden emin olmak için çabalayan Anling'in kontrolü sende. Anling'in enfeksiyonunu yavaşlatmak için sınırlı kaynakları yönetirken aynı zamanda Anling ve Cody'nin açlıktan veya susuzluktan ölmemelerini sağlaman gerekiyor.