Universe Sandbox - Erken Erişim SSS
Universe Sandbox aktif geliştirme aşamasındadır, ancak hâlihazırda tam özellikli, istikrarlı ve sorunsuz çalışan bir uzay simülatörüdür.
Net bir tahmini süre vermek zor. Bir evren simülatörü inşa etmek asla tam anlamıyla bitecek bir iş değil.
Uygulama konusunda çok heyecanlı olduğumuz ve bizi uzun süre meşgul edecek uzun bir özellik ve iyileştirme listemiz var.
Erken Erişimden çıktıktan sonra da uzun bir süre yeni özellikler oluşturmayı ve Universe Sandbox'ı desteklemeyi planlıyoruz.
Oyun içi geri bildirimlerin yanı sıra forumlarımızdan ve sosyal medyadan da aktif olarak topluluk geri bildirimi istiyoruz.