Bu kart oynandığında her oyuncu, bir oyuncuyu hedef seçerek oy kullanır ve sonrasında her bir oyuncu, kendisi için kullanılan oy kadar kart çeker. En azılı rakiplerinize karşı ittifak mı kuracaksınız yoksa kaosun bir parçası mı olacaksınız? Point Taken kartı ile güç, elinizde!
Wild Drawn Together kartı ile iki oyuncunun kaderlerini birbirlerine bağlayın! Oyun süresince iki oyuncudan biri her kart çektiğinde diğeri de aynısından nasibini alır!
Her turda heyecan ve stratejiyi kızıştıracak, heyecan verici Wild Pile Up kartıyla tanışın! Bu kart oynandığında ufak bir kart destesi oluşur ve oyuncular, geçebilmek için renkleri eşleştirmelidir. Deste büyüdükçe risk de artacak!