Vampire: The Masquerade – Swansong
Çok sevilen rol yapma oyunu baz alınarak, bu alanda uzman kişilerce geliştirilen Vampire: The Masquerade – Swansong, her seçiminin üç ana karakterin ve Boston Kamarası'nın kaderini belirleyeceği hikâye tarzında bir rol yapma oyunudur.
Vampirler gerçek olsaydı ne olurdu? Ya bu kana susamış avcılar birbirine karışmış topluluklar içinde gizlice yaşıyor ve binlerce yıldır bir komplo planlıyor olsalardı? Peki ya sen de onlardan biri olsaydın?
Vampire: The Masquerade'de, gerçek ve olağanüstü arasındaki çizginin sürekli bulanık kaldığı bu karmaşık dünyadaki cazibeli yaratıklar olarak oynayacaksın.
"Kuğu" lakaplı Hazel Iversen, Boston Kamarası'nın yeni prensidir. Katı mizacını nazik tavırlarıyla gizleyen Hazel, gücünü kanıtlamanın ve geceleri dolaşan bu yaratıkları insanlardan gizli tutmaya dayalı Masquerade denilen vampir yasasına uyulmasını sağlamanın peşindedir. Fakat hiçbir şey planlandığı gibi gitmez. Komplo, cinayet ve güç kavgaları söylentileri arasında, gölgeler içinde çalışarak tarikatını Boston'ı kaosa sürükleyen soruşturmalardan korumalısın.
Eşsiz oynanışıyla Swansong, hem soruşturma hem de diğer karakterlerle olan sosyal etkileşimlerin esnasında yaptıklarının sonuçlarına büyük önem veriyor.
Her durumu dikkatlice analiz etmelisin, çünkü verdiğin kararların kahramanlarının hayatları ve Boston Kamarası'nın kaderi üzerinde çok büyük etkileri olacak.