Verdun
1914 ile 1918 arasında Batı Cephesi'nde geçen oyun, dünya tarihinin en kanlı çarpışmalarından biri olan 1916'daki ünlü Verdun Muharebesi'nden ilham alıyor.
Verdun, gerçekçi Birinci Dünya Savaşı ortamında geçen ilk çok oyunculu FPS'dir ve WW1 Game Series'i başlatan oyundur. Siper çatışmasının vahşi yakın menzilli doğası gereği, süngü becerileri bir tüfekle iyi nişan almak kadar önemli olabilir. Serideki diğer oyunlar arasında Doğu Cephesinde geçen Tannenberg ve İtalya Cephesinde geçen dağ savaşını içeren, yakında gelecek olan Isonzo yer alıyor.
Oyun, gerçekçi 1. Dünya Savaşı silahları, özgün üniformalar, vahşet sahneleri, Fransa ve Belçika'daki gerçek savaş alanlarını temel alan haritalar gibi tarihsel karşılığı olan birçok özellikle birlikte 5 farklı oyun modu sunuyor. Dinamik Frontlines oyun modunda 64 oyuncu zafere ulaşmak ve düşman siper hattını ele geçirmeye çalışmak için sırayla oynuyor.
Verdun için savaş alanında kapsamlı bir alan araştırması yaparak ve yetkin tarihçilerden danışmanlık desteği alarak Verdun'deki her bir unsurun olabildiğince tarihsel dayanağa sahip olmasını sağladık. Üniformalar en ince ayrıntısına kadar yeniden yaratıldı, silahlar referanslarına uygun olarak modellendi ve haritalarda gerçekçi araçlar ile arazi düzenleri kullanıldı. Sürükleyici arayüz ve savaşın zarar verdiği haritalardan, çamurlu siperlerin içindeymiş gibi hissettiren gerçekçi seslere ve konuşmalara kadar tüm ayrıntılar 1. Dünya Savaşı'ndaki amansız atmosferi yeniden yaratmak için uyarlandı.