Viking Rise: Valhalla
Viking lideri olarak Midgard'ı keşfetmek, yağmalamak ve fethetmek için Kabileni nasıl yöneteceksin? Topraklar uğruna savaşacak mısın?
İskandinav mitolojisinden ve Viking tarihinden kahramanlar seni bekliyor. Stratejilerini geliştirip onların gücünden faydalan!
Bu rekabetçi küresel savaş oyununda neler yapacaksın! Şansını Viking Rise'da dene!
Viking Rise çevrim içi çok oyunculu, dünya inşa edilen, gerçek zamanlı bir savaş strateji oyunudur. Vikinglerin liderini oynuyorsun ve Kabileni Midgard'ın keşfedilmemiş dünyasında yönlendiriyorsun. Gizli tehlikeler ve fırsatlarla dolu dokunulmamış toprakları keşfet, yağmala, geliştir, avla ve savaş. Büyük bir servet, şöhret ve güç kazanırken Viking Kabilenin bu yeni dünyada yükselmesine liderlik et. Bu savaş ve strateji oyununda zekanı düşmanlarına karşı kullan! Diğer oyuncularla birlikte ittifak kurun, birbirinizi istilacılardan koruyun ve Midgard’ı fethetmek için tüm düşmanları alt edin!
Vikinglerin dünyasına adım at. Muhteşem okyanusları ve yüksek dağları keşfederken mevsimlerdeki gerçekçi değişimleri deneyimle. İskandinav manzarasının güzelliğine karşı Kahramanlarının hikayelerinin derinliklerine dal. Mikolaj Stroinski tarafından bestelenen çarpıcı orijinal müzikler eşliğinde kendini Midgard dünyasına bırak.
Dünyanın dört bir yanından oyunculara meydan oku, müttefiklerinle savaş ve zafere ulaş. Midgard üzerinde hak iddia ederken ve Viking imparatorluğunu kurarken strateji, diplomasi veya savaş kararları ver.
Yeni topraklar fethetmek için Vikinglere bilinmeyen sularda liderlik et. Strateji çok önemlidir! Düşmana sürpriz saldırılar düzenlemek ve kaynaklarını yağmalamak için denizi kendi lehine kullan! Stratejik bölgelere giden yarışta karada seyahat eden düşmanları yenmek için yelken aç veya geminle düşmanlarını denizden pusuya düşür. Savaşta navigasyon ve deniz savaşı becerilerini birleştirerek benzersiz stratejiler geliştir!
Savaşta sana katılmaları için efsanevi Viking Kahramanlarını çağır! Ragnar, Bjorn, Kemiksiz Ival, Yılan Gözlü Sigurd, Mavidiş Harald, Rollo, Valkür ve İskandinav mitolojisinden diğer ünlü figürleri topla. Bir Ruh Sunağı inşa et, senin için savaşacak Kahramanlar çağır ve gerçek bir Viking hükümdarı ol.