The Walking Dead: Michonne
The Walking Dead: Michonne - Robert Kirkman'ın en çok satan çizgi romanından uyarlanan simgesel, keskin karakter Telltale Miniseries var. Geçmişi tarafından ele geçirilmiş ve hayal edilemez bir kayıp ve pişmanlık ile başa çıkmak gereken hikayede Michonne sorunları arasındaki yokluğu ortaya çıkarıyor. #126 ve #139 çizgi roman. Oyuncular, Michonne'u Rick, Ezekiel'den ve güvendiği grubun geri kalanından neyin uzaklaştırdığını ve neyin geri getirdiğini keşfedecekler.