Warframe: Ember Heirloom Yakıcı Koleksiyonu
Ember Heirloom Yakıcı Koleksiyonu ile Origin Sisteminin en parlak alevinin mirasını somutlaştırın. Volkanların ve erimiş magmanın dünyayı sarsan gücüyle dolu bir Özelleştirme paketini içerir.