Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Gold Edition
Warhammer 40,000: Space Marine 2 Gold Edition'da temel oyun ve Sezon Bileti yer alıyor. Bir Uzay Deniz Piyadesinin insanüstü yeteneğini ve vahşiliğini ete kemiğe büründür ve müthiş üçüncü şahıs nişancı oyununda tek kişilik veya çok oyunculu modlarda Imperium'u savun.