Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Imperial Fists Champion Pack
Tümeninin gururlu savaş mirasını Taktik sınıfı için tüm vücudu kaplayan benzersiz bir Güç Zırhı görünümü ve Rogal Dorn'un oğullarının renklerini ve simgelerini taşıyan bir Plazma Yakıcı görünümü veren Imperial Fists Champion Pack ile onurlandır.