Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Ultra Edition
Warhammer 40,000: Space Marine 2 Ultra Edition'da temel oyun, Ultramarines Şampiyon Paketi ve Sezon Bileti yer alıyor. Bir Uzay Deniz Piyadesinin insanüstü yeteneğini ve vahşiliğini ete kemiğe büründür ve müthiş üçüncü şahıs nişancı oyununda Imperium'u savun.