Warshmallows
Gözünü kırptın ve vuruldun! Warshmallows, 1-3 oyuncu ile şeker şampiyonasında savaştığın, yüksek tempolu bir platform arena nişancı oyunudur. Herkes tek, 2'ye 2 savaş, ev modu, çevrim içi eşleşme - burada herkes için tatlı bir şeyler var!
Bir kere bile gözünü kapatırsan vurulur, kabarır ve oyun dışında kalırsın. Warshmallows, tatlı ama tehlikeli marşmelovlar olarak mücadele ettiğin şampiyonada savaştığın, neşeli ve yüksek tempolu çok oyunculu bir oyundur!
Tüm dünyaya karşı çevrim içi oyna ya da arkadaşlarınla çevrim içi veya yerel olarak oyna. 2'ye 2, 2-4 oyunculu Herkes Tek, çevrim içi çok oyunculu mod, ev modu... Her zaman çok eğleneceksin!
İnsanların marşmelovlara dönüştüğü ve altın donutlar için kavga ettiği bir dünyaya hoş geldin. Rakiplerini havaya uçur, tokatla ya da kabart, güvenli bir yere geçmek için zıpla, kaçın ve uç, bu yüksek tempolu Warshmallow'lar savaşında şampiyonayı kazan!
Herhangi bir yaştaki herhangi bir oyuncu bu oyuna başlayabilir ve oyundan keyif alabilir ancak Warshmallows'ta ustalaşmak... bunun için epey zaman harcaman gerekecek!
Beş seti kazan ve karşılaşmadan galip ayrıl. Tek bir set 30 saniye sürüyor ya da son bir oyuncu ayakta kalana kadar devam ediyor! Enerjik Warshmallow'lar arenayı kalabalık bir yer hâline getiriyor.