Wheels of Aurelia
1970'lerin çalkantılı İtalya'sının batı kıyılarına doğru sürükleyici bir yolculuğa çık. Cesur ve hiddetli bir kadın olan Lella ile İtalya tarihindeki karmaşık bir dönemde yaşananları deneyimle ve Lella'nın geçmişinde yaşadığı olayları gün yüzüne çıkar.
1970'lerde yaşanan gerçek kültürel ve tarihsel olaylara dayanan Wheels of Aurelia, günümüzdeki klişe İtalya algısına meydan okuyor. Oyun, İtalya'nın hiçbir video oyununda keşfedilmemiş bir dönemini gözler önüne seriyor.