Where The Water Tastes Like Wine
Where the Water Tastes Like Wine, yolculuk, hikâye paylaşma ve aşikâr kaderden kurtulma konulu bir anlatım-macera oyunudur.
"Big Rock Candy Mountain mı? El Dorado mu? Suyun en güzel şarap tadında olduğunu söyledikleri tepenin ardındaki yer mi?"
ABD'nin buhran dönemine yolculuk yaparak göçmen işçilerden seyyah bir vaize ve Uzun Yürüyüş ile zorla yer değiştiren Navaholu bir kadına kadar geniş çaplı bir Amerikan deneyimindeki 16 özel karakterin gerçek hikâyelerini öğrenerek borcunu ödemeye çalış.
Keşfettikçe tuhaf ve sarsıcı şeylerle karşılaşacaksın. Toz bulutlarının ve kasvetli rüyaların üzerine kurulan ve kanlı halk hikâyeleriyle anlatılan bir ülkenin kesitleri seni bekliyor. Bu hikâyeleri yanında götürecek; kamp ateşlerinin başında paylaşarak farklı karakterlerin sana açılmasını ve kendi hikâyelerini paylaşmasını sağlayacaksın.
Paylaştığın hikâyeler ülkenin dört bir yanında dolaşarak yolculuğun boyunca sana farklı anlatımlarla geri dönecek. Yolculukların sırasında karakterlerle art arda karşılaştığında sana güvenmeye başlayacak ve belki de sana gerçek yönlerini gösterecek. Yalnızca onların gerçek hikâyelerini öğrenerek borcunu ödeyebilirsin.
Sevilen besteci Ryan Ike tarafından aranje edilen ve yetenekli müzisyenlerin performanslarından oluşan bir koleksiyon içeren muazzam güzellikteki özgün oyun müzikleri.