World of Warships
Bu Sıkça Sorulan Sorular bölümünde World of Warships oyun içi satın alımlar ile ilgili temel bilgiler yer alıyor.
Evet, World of Warships hiçbir uygulama içi satın alım yapılmadan oynanılabilir. Oyun, ücretsiz olarak tamamen işlevsel ve eğlenceli bir deneyim sunuyor. Uygulama içi satın alımlar, yeni gemiler, özelleştirme seçenekleri ve premium hesap özellikleri gibi oynanışı geliştiren seçenekler sunsa da bunlar hepsi isteğe bağlıdır.
Epic Games platformunda oynadığın zaman satın alımların Epic üzerinden gerçekleşir. Bu sebeple, Epic'in iade politikası (Yeni sekmede açılır) geçerlidir.