World of Warships — Texas
Texas düşman saldırılarını püskürtmek ve düşman savunmasını yarmak için tasarlanmış çetin bir savaşçıdır. İyi zırha, çok sayıda topa ve bir Seviye V gemi için çok etkili uçaksavar savunmasına sahiptir.