World Turtles
Dünya Kaplumbağası tüm medeniyetleri uzayda sırtında taşıyor ve onu kurtarma arayışında olan sadece Meep'ler var. Fetih yerine işbirliği günü kurtaracak, bu yüzden bu kaplumbağa sırtında inşaat oyununda hasat etmeye, inşa etmeye, araştırmaya ve boşluğu keşfetmeye hazırlan.
Kaplumbağa çağırıyor! Barışsever bir Meep kabilesi tarafından, tüm dünyayı sırtında taşıyan dev bir uzay sürüngeni olan Dünya Kaplumbağası'nın (World Turtle) hayatını kurtarmak için seçildin. Meep'lerin hayatta kalması ve sürdürülebilir bir toplum yaratması için yeni bir yol oluştur... Bu sırada büyük Dünya Kaplumbağası'nı sonsuz yolculuğunda hayatta kalması için besle.
World Turtles, birincil hedefi sürdürülebilirlik olan sağlıklı bir koloni kurma oyunudur. Meep'ler çalışmaya heveslidir, başka hiçbir şeye benzemez ve ne yazık ki liderleri olmadan son derece dağınıktır.
İşte burada devreye sen giriyorsun. Kaplumbağanın bir köşesindeki küçük bir köyden genişleyen bir koloniye, uzay yolculuğu yapan bir sürüngenin gerçek anlamıyla sırtında yaşamanın getirdiği zorlukların üstesinden gelerek Meepeniyet'i kur.
Kaplumbağa sırtını keşfetmen, Meep kabilelerini birleştirmen ve ekonomik sürdürülebilirliğin yeni biçimlerini araştırman gerekecek. Kaplumbağanın ve içinde uçtuğu evrenin yeniden oluşturulması sayesinde hiçbir oyun aynı olmayacak. Ancak kaplumbağa sırtı dünya barışını öğrendiğinde ve aç olan kaplumbağa kendini güvende hissettiğinde ise Meep Uzay Programını (Meeps Space Program) başlatmanın zamanı gelecek!
Doyan, sağlıklı Dünya Kaplumbağası, Meep'lerin dünyasını istedikleri yere götürebilir. Ancak uzay fırsatlarla dolu olsa da tehlike de barındırıyor! Sektörler, kaplumbağa sırtındaki yaşamı etkileyip iklimi, su seviyelerini değiştirebilir veya doğal (olmayan) felaketlere yol açabilir. Meep'leri buna hazırla ve bir ömür boyu sürecek yolculukta hayatta kalmalarına yardımcı ol.
World Turtles, her zaman başkaları için bir şeyler yaratmanın peşinde koşan Güney Afrikalı tek başına bir geliştiricinin sevgi emeğidir. World Turtles konsepti, coşkulu bir toplulukla birlikte daha da geliştirilmeyi hak ediyor. Erken Erişim'e katıl, kaplumbağanın sırtına atla ve bu ilginç galaksiler arası hikâyede yer al!