World War Z: Aftermath - Zeke Hunter Silah Paketi
Yaşayan ölülere karşı durmak için burunlarının dibine kadar gir. Zeke Hunter Paketi, özgün Balyoz ve İkili Satır yakın dövüş silahlarını içeriyor.