World War Z - GOTY Edition
Dört oyuncuya kadar iş birliği imkânı ve akın akın gelen zombileriyle World War Z, üçüncü şahıs bir nişancı oyunu. Paramount Pictures yapımı filmden esinlenerek yapılan bu oyunda, hızlı silah çatışmaları ve bu dünyaya ait yeni hikâyeler göreceksin.
İnsan nesli tükenmek üzere. Zombi kıyameti New York'tan Moskova'ya, Kudüs'ten Tokyo'ya ve Marsilya'ya kadar her yeri sardı ve yayılmaya devam ediyor. Dünyanın sonu yaklaşmışken bir avuç insan sürüyü yenmeye ve ölülerden kurtulmaya çalışıyor.