WRC 10 FIA World Rally Championship
Topluluk tarafından övgü ile anılan, standartları belirleyen arazi yarış simülasyonu yenilendi! 2021 sezonunda podyuma çık ve yarışmanın 50. yıl dönümünü kutla. Efsanevi arabalarla unutulmaz anları tekrar deneyimle. Yarışa var mısın?
WRC 10, 50. yılını kutlamak için yeni içerikler ve deneyimlerle dolu yepyeni bir yıl dönümü sürümüyle geliyor. 1973'ten günümüze yaşanan en nefes kesici anları bizzat deneyimle! WRC 10'un Tarih Modu, sürüş yeteneklerini dönemin koşullarına uydurmanı gerektirecek 19 tarihi yarışla sınıyor.
En gelişmiş ve en dolu yarış oyunu modu olmasıyla ünlü Kariyer Modu ciddi şekilde geliştirildi ve artık kendi takımını oluşturup modern arabalara kendi renklerini ekleyebileceğin özelleştirme imkânları sunuyor!
Aşırı gerçekçi ve ultra hassas fizik motoru ile WRC 10; tüm yüzeylerde daha iyi aerodinamik kuvvet, turbo ve fren yönetimi ile sürüş deneyimini daha da iyileştiriyor. Ses tasarımı da bu deneyimi daha da güçlendirecek şekilde yenilendi.
Rekabetçi bir e-spor deneyimi. Günlük ve haftalık görevlerin yanı sıra oyuncular, kulüpler ile kendi yarışmalarını da düzenleyebilir. Böylece yarışçılar, kendi seviyelerindeki diğer topluluk üyelerine karşı rekabet edebilir.