Mission 3 - Deeper than Hell
Zombie Army 4'ün yepyeni harekat görevinde, yer kabuğunun millerce altında hapis kalmışken kazı alanından çıkmak için çağlar öncesinin korkularıyla savaş. Zombi avcıları terk edilmiş bir yeraltı şehri keşfettiğinde, korkunç okült güç ortaya çıktıkça eski müttefikleri güvenecek...
Zombi avcıları terk edilmiş bir yeraltı şehri keşfettiğinde, korkunç okült güç ortaya çıktıkça eski müttefikleri güvenecekleri bir kuvvet haline gelir.
Deeper Than Hell, tüyleri diken diken eden üç bölümlük yeni Zombie Army 4: Dead War harekatında Hell Cult'ın üçüncü ve son görevi! Dead War harekatı!
Yeni düşmanlar, toplanacak öğeler, başarımlar ve çok daha fazlasıyla 1-4 kişilik eksiksiz ve korkutucu bu görevde, yepyeni bir yerdeki korkuları açığa çıkar. Führer ölmüş olsa da Ölülerin Savaşı devam ediyor!